Топ-3 ефективної продукції для роздачі на виставці

Як привернути увагу Ваших потенційних клієнтів та клієнтів Ваших конкурентів? Як збільшити продажі, підвищити впізнаваність бренду та розвинути лояльність в аудиторії? Ці та багато інших питань вирішуються за допомогою трьох простих, але ефективних речей:

  1. Буклети, листівки та флаєри

Загалом. Все те, що можна роздати клієнтами як ознайомлювальний матеріал. Уявіть ситуацію: на виставці 2-3 менеджери, а клієнтів у 5 разів більше. Примушувати чекати, доки дійде черга до кожного – не найкраща ідея. У цьому випадку виручать буклети, брошури, листівки тощо.

Подбайте про те, щоб на роздатковому матеріалі знаходилася найголовніша, актуальна та корисна інформація про компанію. Опишіть, який зиск отримає людина, якщо стане вашим клієнтом. Також зверніть увагу на дизайн буклету, він має бути інтуїтивно простим та зрозумілим, а шрифт – читабельним.

  1. Візитки

На випадок, якщо потенційний клієнт зацікавився вашим продуктом / послугою, але йому все ж таки потрібен час на роздуми, вручіть візитку, де будуть вказані основні контакти: телефони менеджерів / тех підтримки, кол центр і т. д. (залежно від специфіки вашої компанії ), не забудьте вказати адресу сайту та соціальні мережі.

І невеликий лайфхак, щоб максимально спростити завдання для клієнта – створіть персональний QR-код, де буде прописано всю основну інформацію.

  1. Сувеніри та подарунки з логотипом

Брошури та візитки, це звичайно добре, але сувеніри та подарунки з логотипом практично у 99,9% випадків діють безвідмовно. Людям приємно отримувати подарунки, особливо ті, що вони потім зможуть застосувати та використати у своєму житті. Що це може бути? Наприклад, ручка, блокнот, чашка, термос, футболка, кепка. Загалом, тут уже залежить від фантазії та бюджету компанії.

Всі перераховані вище сувеніри люди активно використовують на роботі, у повсякденному житті, у поїздках і так далі. Наприклад, перебуваючи на футболі або у спортзалі у футболці з логотипом вашої компанії, кілька людей (а то й більше) обов’язково поцікавляться, що це за фірма і чим вона займається.

Ось такі прості три способи зробити свій бренд більш впізнаваними та запустити механізм залучення нових клієнтів. Зрозуміло, це далеко ще не всі техніки. Існує безліч способів залучення цільової аудиторії, про які Ви можете дізнатися у нашого маркетолога:

Дізнатись у нашего маркетолога